Friday 27 March 2015

Berakhir!!!

 
Ku sangka panas hingga tengahari rupa-rupanya hujan..Hubungan yang sekian lama terjalin kini retak di tengah jalan..Aku buat keputusan ini kerana aku rasa inilah yang terbaik buat aku dan dia.Walaupun dalam hati ini masih lagi rasa sayang aku kepadanya tetapi aku akan cuba untuk buang ia jauh-jauh.Aku tahu aku mampu. 

Satu lagi aku buat keputusan ini kerana Allah jugak kerana aku takut aku tak mampu untuk jaga hati ku  yang selalu gundah gulana ni..Fitrah manusia kan ingin ada perasaan saling sayang menyayangi dengan makhluk yang berlainan jantina.Tak kurang jugak aku,insan yang daif ini,insan yang dahaga ilmu ini.Banyak lagi yang perlu aku pelajari. 

So aku mengambil keputusan ini,walaupun aku tahu aku akan tetap mengingatinya,entah boleh atau tidak untuk aku melupainya.Susah nak lupa dia tapi aku harus jugak untuk lupakn dia.Doakn aku agar kuat hadapi semua ini. 

Tak nak citer pasal  dia banyak-banyak,cukuplah disini saja....^_^

No comments:

Post a Comment