Tuesday 10 February 2015

Freedom!!!!

 
Sorry bloggie semua sebab da lama miss froggy tak updated...Hehehehe..Kebelakangan ini miss froggy sibuk sikit dan tambah pulak dengan masalah sikit...Tapi alhmdulilah masalah itu selesai sudah..Betullah,setiap masalah ada jalan penyelesaiannya cuma atas kita je camne nak atasi masalah itu..  

Kalau cakap pasal masalah memang banyakalah..Manusia mana yang tiada masalah kan??Normallah tu..Kalau adop masalah rasa pelik pulakkan..Sebenarnya setiap masalah yang kita hadapi ini boleh mendewasakan kita.Menjadikan kita lebih matang dan pandang ke hadapan..Fikiran kita jugak akan maju,dan bukan selalu di takut yang lama.At least bila masalah yang datang kita cuba untuk mengatasinya,dengan cara itu membolehkan otak kita berfikir.  

Bagi miss froggylah,lau miss froggy ada problem miss froggy suka cari ketenangan dengan pergi ketempat-tempat yang dapat memberi miss froggy ketenangan seperti taman or masjid or pantai..Miss froggy suka tempat-tempat begitu sebab disana dapat mententeramkan hati miss froggy.. Tapi bukan semua orang suka tempat-tempat begitu tau...hehehe..

Okaylah...That all for today..See u later...Muah2...3

No comments:

Post a Comment